Oferujemy:
- Kompleksową opiekę nad działem informatycznym firm i instytucji.
- Cykliczne wizyty konserwacyjne w siedzibie Klienta.
- System pomocy z ewidencją zdarzeń.
- Diagnostykę i usuwanie awarii sieci LAN, serwerów, urządzeń peryferyjnych.
- Konsultacje wdrożeń IT, procesów zakupowych, sprzedaży, dostaw i instalacji oraz szkolenia personelu.
- Audyt legalności oprogramowania oraz audyt bezpieczeństwa danych.
- Doradztwo i usługi w zakresie ochrony danych osobowych.
- Usługi dedykowanych opiekunów, umowy IT, sprzedaży i pomocy technicznej.
- Usługi projektowania i realizacji okablowania strukturalnego sieci LAN.
- Zapewniamy też kompleksowe doradztwo w zakresie rozwoju infrastruktury informatycznej.
Pakiet | MINI | MIDI | MAXI | EXTRA |
liczba komputerów | do 5 | do 10 | do 20 | ? |
konsultacje telefoniczne w godzinach 8-20 | • | • | • | ? |
dojazd na terenie Bydgoszczy GRATIS | • | • | • | ? |
pomoc zdalna | • | • | • | ? |
preferencyjne ceny na sprzęt komputerowy | • | • | • | ? |
doradztwo w zakresie wyboru rozwiązań teleinformatycznych | • | • | • | ? |
zarządzanie kontami pocztowymi POP3/IMAP | • | • | • | ? |
rofilaktyka antyspamowa i antywirusowa | • | • | • | ? |
administracja siecią LAN i dostępem do Internetu | • | • | • | ? |
administracja serwerem firmy | • | • | • | ? |
okresowa konserwacja sprzętu komputerowego | • | • | • | ? |
okresowa konserwacja oprogramowania komputerowego | – | • | • | ? |
kopie bezpieczeństwa danych na urządzeniach NAS/SAN Klienta | – | • | • | ? |
inwentaryzacja oprogramowania firmy | – | – | • | ? |
inwentaryzacja sprzętu komputerowego | – | – | • | ? |
obsługa maszyn wirtualnych (VMware, Hyper-V) | – | – | • | ? |
ilość godzin do wykorzystania przez klienta w miesiącu | 7 | 10 | 14 | ? |
czas reakcji na powiadomienie telefoniczne o awarii * | 4 h | 2 h | 1 h | ? |
cena netto zł / miesiąc | 699 | 799 | 1699 | tel. |
* Czas reakcji należy rozumieć jako czas od zgłoszenia usterki do momentu podjęcia działań mających na celu jej usunięcie. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany zdalnie np. w trakcie rozmowy telefonicznej lub połączenia zdalnego następuje jego ocena, jeżeli zostanie uznany przez Państwa jako krytyczny, bezzwłocznie wysłany jest na miejsce awarii specjalista w celu usunięcia problemu na miejscu.